Продавець БАТУТ ПРОМ - онлайн супермаркет для дітей та батьків розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
921 відгук
+380 (66) 889-30-43
+380 (96) 500-09-63
Волинська обл., вул. Карбишева 2, індекс 43023, Луцьк, Україна
БАТУТ ПРОМ - Інтернет супермаркет іграшок та товарів для дітей
Залишити відгук

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів». Повернення та обмін товарами можливі протягом 14 днів після отримання товару покупцем. 1) Категорії товарів, які можна повернути або обмінятись – всі категорії на нашому веб-сайті підлягають обміну (ви можете обміняти товари або повернути їх протягом 14 днів після його придбання) 2) Терміни, умови та процедура (процес) повернення товарів належної якості: якщо ви хочете повернути товар або обміняти його, то в цьому випадку спочатку зверніться до нас за телефоном +38 (066) 8893043 Для уточнення всієї інформації про придбаний товар та подальші дії щодо повернення або обміну. 3) Умови та процедура (процес) повернення товарів неналежної якості – ви можете повернути або обміняти товари протягом 14 днів після її отримання. Для того, щоб повернути кошти або обмін товарами, просимо Вам зв'язатися з нашим менеджером за номером телефону (+38 (096) 5000963, +38 (066) 8893043), вказаному на нашому веб-сайті для уточнення всієї інформації про придбаний товар та подальші діях щодо повернення або обміну. Повернення коштів провадиться протягом 3 робочих днів з дати прибуття товарів у магазин. Повернення відбувається на карту чи рахунок клієнта. Зворотня доставка товару буде за рахунок покупця за тарифами служби доставки "Нова пошта" Тарифи "Нової пошти" - https://novaposhta.ua/privatnim_klientam/ceny_i_tarify Умови повернення товарів неналежної якості Якщо ви отримали товар не належної якості від нашого магазину, ви можете від нього відмовитися і не платити за нього гроші! - Якщо товар при отриманні було пошкоджено службою доставки - Якщо на товарі є сліди експлуатації - Якщо на товарі є видимі потертості, вм'ятини, технічні ушкодження - У всіх цих випадках Ви можете відмовитись від товару відразу на відділенні Нової пошти або біля дверей. Якщо Товар оплачено, то гроші Вам повернуться протягом 3 днів з моменту відмови від товару. Умови повернення товарів належної якості Ви можете повернути продукт або обміняти його, якщо: - Товари не використовувалися та не мають слідів споживчого використання: подряпини, відколи, плями тощо. - товари повністю комплектні, а заводська упаковка зберігається; - всі етикетки та фабричні маркування збережені; - продукт зберігає презентаційний вигляд.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner